lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Tja jag bjuder på ett alla hjärtans dag skämt som jag tycker var roligt denna natt.

En hippie sitter på bussen då plötsligt en mycket sexig nunna kliver på. Hippien blir stenkåt och frågar om de ska ha sex. Nunnan förklarar att hon enbart ger sin kärlek till Gud och sedan stiger hon av bussen.
Busschauffören som hört alltihopa vänder sej om och ger hippien rådet att vid midnatt bege sej till stadens kyrkogård eftersom han vet att nunnan nästan alltid ber där vid den tiden. Han blinkar åt hippien och tillägger att vill du vara extra säker på att få dej nåt så klä ut dej till Gud, honom lär hon säkert ge sin kärlek...
Vid midnatt står hippien utklädd till Gud Fader på kyrkogården och mycket riktigt står nunnan där.
Hippien frågar igen: Ska vi knulla?
Ja, säger nunnan. Men bara om du lovar att ta mej i baken så att jag inte blir med barn.
Visst kan jag göra det säger hippien och sätter igång.
När han är klar så sliter han av sej Lösskägget och manteln och skriker: HA, HA!!! Det är jag som är hippien.
Nunnan sliter då av sej sin kåpa och skriker: HA,HA!! Det är jag som är busschauffören...

1 kommentar:

makke sa...

HA HA HA!! den va faktiskt lite roli andre:D