onsdag 11 februari 2009

nästan bara massa bilder

Hej webben!
Idag har vi haft en kul dag (inte så jättekul farsanclet!) med fint väder och inte alltför kallt, kamerorna har fungerat hela dagen så jag har tagit många bilder och dom andra pojkarna (Krille, Makke, Robin, André) har filmat flera timmars film tror jag. Dom började ju med bara tråkiga miner så jag fick lov att bju till lite och köra fast med skotern och sladden och hela ekipaget, då blev alla mätta och glada. Aja, här är några bilder, kommer säkert fler nån gång när jag känner mig sugen på att putsa upp några.

Ps. Om nån inte märkt förstorningstjosanet, så är det bara att trycka på bilderna. Ds.

André drar massa sjuka skidgrejor jag inte vet namnet på
Makke körde en vacker bs air bland annat
Jag gömde mig bakom vee-bon
Fint spunnit
Krille gör sig vacker
Robin gör en 180

Sen tog Markus några bilder på mig som jag fick redigera sönder och samman.

Här en snurr med handen längst bak på snöbrädan
Här en där jag försöker visa hur stark jag är
Här en där timmerskjortan svänger fint

Allt för idag kompisar. Snart fettisdag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

feedta bilder =)

Anonym sa...

ja just det Fettisdag:D nu förstår jag tavlan på ditt rum:D du har den uppe året om för att påminna om Phettizdan. smart