måndag 9 februari 2009

kryckjohan

hej, kryckjohan här, den skadade indianen, rolig fredag på malgonäset, dock slutade den inte lika roligt. for till sjukan i vilhelmina kl 7 på kvällen, dom skickade mig på xray i lycksele, efter dom rönkat sa doktorn att jag fått en fraktur i fibulan (http://skitz.ssmh.info/blog/uploaded_images/tibia_fibula-716286.jpg) och att jag var tvungen att operera foten för att titta hur ledbanden var osv. som tur va var ledbanden rätt bra så jag slapp både skruv i foten och gips eftersom att det var lugnt med fibulan eftersom tibian håller allt på plats, tack. om 5 veckor lever jag säkert livet i backarna igen. hoppas jag. nu är jag i lycksele, ska ta en fika men piraten emanuel imorgon. blir nog skoj. PZZPZPZZ

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du läker ihop fint cletan! tare lugnt me fibben nu då!

har nån grej i bilen som är din, byxa lr nåt tror ja de var.

/makke